Vor 3 Stunden
(Vor 5 Stunden)Helios schrieb: Ich kann dir keine Netzquelle nennen, wenn du das meinst.
Danke für deine Quellen, meine waren unter anderem wie folgt:
https://www.army.mil/article/42214/sustaining_a_fleet
Zitat:The PMI-2 took 27 days to complete, which normally takes between 20 to 25 days. The PMI-1 started 13 days after the start of the PMI-2. The PMI-1 was done in 20 days, but is normally scheduled for 12 to 15 days, said Ishida.
Gleiches auch hier:
https://www.dvidshub.net/news/32969/phas...lying-high
Zitat:There are two different levels of maintenance conducted during a UH-60 phase. The first level is called a Preventative Maintenance Inspection one, and the second a PMI two.
A PMI one is conducted every 360 hours and must be completed and returned to the submitting unit in 14 days. A PMI two must be completed every 720 hours, with a completion and return time of 17 days, Clifton explained.
Ich will das hier nicht als OT weiterführen, es interessiert mich im Kontext des Wartungsaufwandes und der Wartungserfordernisse auf F123 nur. Evtl. in einem anderen Topic?
Edit: Fehler gefunden, aus den PMI-1/2/3/4 wurden um 2011 die PMI-1N und PMI-2N. Daher der Unterschied zwischen deinen Quellen und meinen.
